З досвіду роботи

«ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІІ»
Актуальність роботи обумовлена педагогічною значимістю застосування інтерактивних методів на уроках історії, як засобу формування критичного мислення учнів.



Кримська (Східна) війна 1853-1856 років у пам’ятках міста Бердянська
Речові знахідки періоду Кримської війни зберігають історичну пам'ять народу про його героїчне минуле, дають можливість без упереджень дослідити минувшину свого міста, краю, країни.


Масштаби Голокосту в Запорізькій області
Актуальність дослідження
Вступивши у ХХІ століття, Україна послідовно вирішує проблеми національно-культурного відродження,забезпечення в українському суспільстві рівності, поваги і взаємодопомоги всіх етнічних груп, які проживають на спільній території і для яких Україна є Батьківщиною. Формування суверенної державності, консолідація нації не лише як поліетнічної, а, насамперед, політичної спільноти, актуалізують необхідність наукових досліджень, які б розкрили причини, перебіг і наслідки конфліктів минулого, об’єктивно проаналізували йогозаради майбутнього суспільного прогресу

Практична цінність дослідження полягає в можливості застосування його теоретичних і практичних результатів при вивченні історії України; проведенні факультативних занять, виховних заходів.

З метою пошуку, підтримки, залучення до наукових досліджень обдарованої молоді,
розширення наукового світогляду, організації змістовного дозвілля, створення умов
для подальшої творчості та наукової роботи в 1997 році в Бердянській
спеціалізованій школі №16 було створено наукове товариство «Плеяда», у якому
знайшлося місце кожному учаснику педагогічного процесу в системі формування
інноваційної особистості.



ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ НА ШЛЯХУ ДО АКМЕ

Посібник містить короткий опис наукових аспектів подолання проблем у
здійсненні наступності в навчанні, методичні поради щодо подолання дезадаптації
п’ятикласників,у ньому висвітлені можливості використання методів інтерактивного
навчання на уроках, подано комплекс динамічних пауз для проведення
фізкультхвилинок, вміщено рекомендаціі для вчителів-предметників, класних
керівників та батьків для подолання проблеми наступності без ускладнень.
ЛОЦІЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ МОРІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ

1 комментарий:

  1. Воронкіна Маргарита Валентинівна. Інтерактивні форми роботи в
    системі діяльності ММО. – Бердянськ. БСШ № 16, 2012 р.
    У матеріалі висвітлено актуальну проблему використання
    інтерактивних форм роботи в системі методичних об’єднань, які дають
    можливість отримати нові знання, оволодіти прийомами й організувати
    спільну діяльність від індивідуальної роботи до широкої співпраці педагогів.
    Автор приділяє значну увагу становленню соціальної компетентної
    особистості, подає власну систему роботи та методичні рекомендації щодо
    форм проведення ММО.
    Компетентнісний підхід у сучасній шкільній освіті, що створює умови
    для становлення й розвитку компетентної особистості, набув пріоритетного
    значення й повернув учителів і вчених-педагогів до проблеми застосування
    активних і інтерактивних методів у практичній діяльності.

    ОтветитьУдалить